hoofdpijn

Clusterhoofdpijn en hoofdpijn is te genezen!

Clusterhoofdpijn

Clusterhoofdpijn wordt door velen vooral ervaren in de buurt van één van de ogen en/of de slaap. De extreme hoofdpijnen in dit gebied is voor sommigen onhoudbaar en de gewone pijnstillers zoals paracetamol en ibuprofen hebben weinig tot geen gewenst resultaat.

Stuur mij gratis boek & info

Vaak gaat een aanval van clusterhoofdpijn gepaard met één of meerdere bijverschijnselen zoals

Lopende neus

Verstopte neus

Tranende ogen

Transpireren

Laatste Patiëntenervaringen

De Migraine Praktijk Nieland op SBS6 over clusterhoofdpijn

clusterhoofdpijn

Clusterhoofdpijn is ook hormoon gerelateerd

Dit is daarom ook zeer effectief door middel van de Endocriene regulatie therapie te behandelen. Ook hier is het belangrijk de oorzaak van de hormoonstoornis te onderzoeken. Op deze manier kan deze hoofdpijn ook succesvol behandeld worden.

Hoofdpijn

Een vaak voorkomende oorzaak van hoofdpijn is een hormoonstoornis, als hier sprake van is kan er regelmatig of zelfs dagelijkse hoofdpijn onstaan.
Bij het vooronderzoek wordt vast gesteld of uw hoofdpijn ontstaat vanuit een hormoonstoornis.

hoofdpijn-1

Diagnose en Endocriene regulatie therapie

Bij het vooronderzoek wordt gekeken welk type hoofdpijn u heeft.
Dit vooronderzoek bestaat uit een uitgebreid lichamelijkonderzoek en bloed- en urineonderzoek. Zo krijgen wij inzicht in het functioneren van uw hormonenhuishouding en uw type hoofdpijn. Naar aanleiding van de uitslag van het vooronderzoek wordt er een behandelplan opgesteld voor u. Als het blijkt dat de hormoonshuishouding verstoord is, kan deze hoofdpijn  goed met de Endocriene regualtie therapie behandeld worden.

Wilt u meer weten?

Vraag gratis informatie en het gratis boek “Migraine is te genezen” aan

nieuwe-boek

Land*: